Klachtenregeling – Apotheek West Maas en Waal – Beneden-Leeuwen

Bij Apotheek West Maas en  Waal bieden wij u graag persoonlijke aandacht om u optimaal te ondersteunen bij het gebruik van geneesmiddelen. Stel uw vraag aan een van onze assistentes of maak een afspraak met de apotheker. U kunt uw chronische medicatie of herhaalrecepten eenvoudig via MijnGezondheid.net of via de mail aanvragen.

Onze apotheek is van maandag tot en met vrijdag geopend van 08:30 uur tot 17:30 uur. Wij zijn telefonisch bereikbaar van 08:30 uur tot 12:30 uur en van 13:30 uur tot 17:30 uur.

Buiten onze openingstijden kunt u met spoedrecepten terecht bij: Regioapotheek Rivierenland te Tiel, 0900-6006666 (10 eurocent pm)


Bent u collega-zorgverlener en wilt u een recept doorsturen? Deze kunt u opsturen naar recepten_leeuwen@apotheekwestmaasenwaal.nl of apotheekwestmaasenwaal@zorgmail.nl. Wij maken geen gebruik meer van de fax.

Onbekende koppeling

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.